Τρίτη 4 Μαΐου 2010

oi kollites mou

Για ακόμη μια φορά γειά σας αγαπημένοι μου φίλοι!!!!Σήμερα θα σας μιλήσω για κάποια απο τα σημαντικότερα πρόσωπα τησ ζωής μου.Τις κολλιτές μου!είναι 3: η Ευγενία, η Μιχαέλλα και ηΦωτεινή.Ας ξεκινήσουμε από την Ευγενία .Λοιπόν η Ευγενία είναι μια πολύ καλή κολλητήσε κάνει να γελάς ακόμη και αν είσαι λυπιμένη και πάντα προσπαθεί να λύσει ότι πρόβλημα υπάρχει.Το μόνο ελάττωμά της είναι οτι μου μηλάει για κάποιον και μου λέειότι τον αγαπό αλλα εγώ δεν τον αγαπώ και αυτό μου σπάει τα νέυρα .Της αρέσει πολύ ο χορός.Σίγουρα θα την λατρέψετε!Η Μιχαέλλα είναι το πιό αστείο άτομο π ξέρω!!!Πάντα σε κάνει να σκάς απο τα γέλια ακόμη κι αν δέν το κάνει επίτηδες.Το μόνο της ελάττωμα είναι ότι λέει ψέματα αλλα πάλι είναι άτομο που θέλεις να το κάνεις παρέα!Επίσης της αρέσουν πολύ τα ψώνια!!!!!Η Φοτινί είναι ένας άνθρωποςπου σε υπερασπίζεται πάντα και ποτέ δεν θα σε πρόδωνε.Της αρέσει πολύ το τραγούδι και το θέατρο!!!Το μόνο της ελάττωμα είναι ότι δεν παραδέχετε ότι αγαπά κάποιον...Αφήνει τις καλίτερες εντυπώσεις!!!Τις αγαπάο πάρα πολύ και τις τρείς!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου